من تو را می خواهم!

من به این فاصله عادت دارم،
به همه وسعت این دوری ها،
نه صدایت کردم،
نه شکایت کردم،
من به قلب پر از احساس تو ایمان دارم
من نگاهت کردم،
نه شکایت کردم،
من تو را در همه این احوال،
مثل دیوانه مستی که پر از عشق ابدگونه شده
از ته قلب پرستیدم و لبریز ز رویا گشتم
نه لمست کردم،
نه شکایت کردم،
و در این فاصله و دوری ها،
در میان همه امواج پر از عمق نبودن هایت
باز هم؛
من تو را می خواهم!



این نظر توسط ❤.❤. قطره های الماس .❤.❤ در تاریخ 1393/6/17/1 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام : مطلب زیبایی بود . وبلاگ زیبایی دارید . میخواستم شما رو لینک کنم نمیدونم چرا وبلاگم سایت شما رو بالا نیاورد. لطفا راهنماییم کنید. باز هم تلاش خودم رو میکنم . شاد باشید .

این نظر توسط شبح سیاه در تاریخ 1392/2/12/4 و 13:47 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

چه دردی است در میان جمع بودن
ولی در گوشه ای تنها نشستن
برای دیگران چو کون بودن
ولی در چشم خود آرام شکستن


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: